اجرای پروژه ضروری تعویض هادی خط 132 کیلوولت شمال غرب – زیتون اهواز

اجرای پروژه ضروری تعویض هادی خط 132 کیلوولت شمال غرب – زیتون اهواز

آژیراک/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از تعویض هادی خط 132 کیلوولت شمال غرب _ زیتون با هادی پر ظرفیت که از پروژه های ضروری برای گذر از پیک مصرف تابستان بوده است، خبر داد.

علی اسدی در گفت و گو با آژیراک اظهار کرد: عملیات تعویض هادی خط 132 کیلوولت شمال غرب – زیتون با هادی پرظرفیت شامل تامین تجهیزات، نصب و سیم کشی به طول 9 کیلومتر مدار به پایان رسید و برق دار شد.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این پروژه 270 میلیارد ریال است، افزود: این پروژه از پروژه های ضروری جهت گذر موفق از پیک سال 1403 بوده است.

اسدی عنوان کرد: افزایش امکان ترانزیت توان، افزایش امکان مانور در شبکه فوق توزیع منطقه، بهبود قابلیت اطمینان شبکه ناحیه غرب و شرق اهواز، افزایش پایداری و تامین برق مشترکین خانگی و صنعتی و متعادل سازی بار ترانس ها، بهبود سطح ولتاژ و افزایش امکان بارگیری از ظرفیت منصوبه پست 132 کیلوولت زیتون اهواز از اهداف بهره برداری این پروژه بوده است.

وی یادآور شد: از مهرماه سال 1402 تاکنون 6 کیلومتر مدار خط و 14 کیلومتر مدار هادی پرظرفیت به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

به گزارش آژیراک، شرکت برق منطقه ای خوزستان مسیولیت تامین و انتقال برق در 2 استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

پایان خبر آژیراک

اجرای پروژه ضروری تعویض هادی خط 132 کیلوولت شمال غرب – زیتون اهواز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای پروژه ضروری تعویض هادی خط 132 کیلوولت شمال غرب – زیتون اهواز" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای پروژه ضروری تعویض هادی خط 132 کیلوولت شمال غرب – زیتون اهواز"، کلیک کنید.