احیای 66 واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری از دستاوردهای رییس جمهور شهید است

احیای 66 واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری از دستاوردهای رییس جمهور شهید است

به گزارش خبرگزاری آژیراک چهارمحال وبختیاری، محمدکاظم منزوی با اعلام این خبر تاکید کرد: احیای این واحدهای اقتصادی در بخش های مختلف صنعتی، تولیدی و کشاورزی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه فعالیت و ایجاد رونق اقتصادی از جمله اقدام های ماندگار رییس جمهور شهید در این استان است.

وی افزود: احیای واحدهای تولیدی راکد، نیمه راکد و واحدهایی که با تسهیلات بانکی راه اندازی و به حال خود رها شده بود، یکی از راهبُردهای مهم و مورد تاکید آیت الله رییسی برای ایجاد رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری بود.

منزوی تصریح کرد: برای فعالیت دوباره این واحدهای راکد و نیمه راکد در چهارمحال و بختیاری دو هزار و 102 میلیارد ریال در قالب پرداخت تسهیلات سرمایه گذاری انجام شده است.

وی یادآور شد: با بازگشت دوباره این واحدهای اقتصادی به چرخه فعالیت زمینه اشتغال 623 نفر در چهارمحال و بختیاری فراهم شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به احیای سالانه 30 واحد صنعتی و تولیدی راکد و نیمه راکد در استان اضافه کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده احیای 20 واحد تولیدی و صنعتی راکد در دستور کار این استان قرار دارد.

وی گفت: نهضت احیای واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی در دولت سیزدهم با تاکید و نگاه مثبت رییس جمهور شهید برای نخستین بار با ایجاد یک واحد مجزا شکل و رنگ جدید و مناسبی به خود گرفت.

منزوی رصد واحدهای احیا شده برای ادامه کار و فراهم بودن شرایط تولید را ضروری اعلام و تاکید کرد: تمامی همت و تاکید دولت سیزدهم در خصوص احیای واحدهای راکد، پرداخت تسهیلات ویژه از سوی صندوق کارآفرینی اُمید و برخی از بانک های دیگر است.

46

احیای 66 واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری از دستاوردهای رییس جمهور شهید است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احیای 66 واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری از دستاوردهای رییس جمهور شهید است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احیای 66 واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری از دستاوردهای رییس جمهور شهید است"، کلیک کنید.