از 7 اکتبر شروع شد ؟

کسانی که جنایات اسراییل در پی عملیات 7 اکتبر را توجیه می کنند، باید بدانند که طوفان الاقصی واکنشی بود نسبت به کشتار فلسطینیان که از دهه 40 میلادی شروع شد. طوفان الاقصی قطعا انتقامی کوچک و تاوانی برای ریختن خون محمد الدوره ها بود.

به گزارش آژیراک، علیرضا تقوی نیا در کانال تلگرام خود با انتشار تصویری از شهید محمد الدوره نوشت:

این آخرین عکس از محمد الدوره کودک فلسطینی است که توسط اسراییلی ها بدون گناه در آغوش پدرش به شهادت رسید.

تصاویری که شبکه دو تلویزیون فرانسه از این حادثه ضبط کرد نشان می داد پدرش با اشاره و التماس از نیروهای اسراییلی می خواست که به سمت کودک بی گناهش شلیک نکنند اما صهیونیست ها به عمد محمد را با گلوله به شهادت رساندند. این حادثه در سال 2000 میلادی در نوار غزه رخ داد جایی که طبق قطعنامه های سازمان ملل متعلق به فلسطین بود و حضور ارتش اسراییل در آنجا غیرقانونی به شمار می رفت.

این جنایت بزرگ که جلوی دوربین های خبری رخ داد، توسط جامعه جهانی محکوم گشت ولی روسیاهی ابدی آن برای صهیونیست ها و حامیانش باقی ماند. کسانی که جنایات اسراییل در پی عملیات 7 اکتبر را توجیه می کنند، باید بدانند که طوفان الاقصی واکنشی بود نسبت به کشتار فلسطینیان که از دهه 40 میلادی شروع شد.
طوفان الاقصی قطعا انتقامی کوچک و تاوانی برای ریختن خون محمد الدوره ها بود.

از 7 اکتبر شروع شد ؟

پایان خبر آژیراک

از 7 اکتبر شروع شد ؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از 7 اکتبر شروع شد ؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از 7 اکتبر شروع شد ؟"، کلیک کنید.