استادیوم 45 هزار نفره بن سلمان در ارتفاع 200متری «قیدیا»/ عکس

تینا مزدکی_ شهر قیدیا که در فاصله 40 دقیقه ای از شهر ریاض، در میان کوه های طویق واقع شده است، ترکیبی فراموش نشدنی از ورزش، سرگرمی و فرهنگ را ارایه می دهد.

این سرزمین عجایب که 360 کیلومتر طول دارد، علاوه بر اینکه یک سایت توریستی محبوب است، خانه بیش از 600000 نفر خواهد بود. این شهر برای هر سلیقه ای و با 25 منطقه جذاب، ساخته شده است. تجربیاتی که شهر قیدیا ارایه می دهد همان چیزی است که مردم را واقعا هیجان زده می کند. تجربه های هیجان انگیز این شهر را می توان با 27 جاذبه پراکنده در 12 پارک موضوعی متمایز بدست آورد.

استادیوم 45 هزار نفره بن سلمان در ارتفاع 200متری «قیدیا»/ عکس

این جاذبه ها همراه با محیط طبیعی خیره کننده شان، بزرگترین خوشه جاذبه های توریستی در جهان را تشکیل می دهند. فعلا در مورد جادبه های این شهر اطلاعات کمی در دسترس است با این حال پارک آبی آکوارابیا یکی از جاذبه های توریستی این شهر خواهد بود. پارک آبی آکوارابیا شهر قیدیا قرار است بزرگترین پارک آبی خاورمیانه و اولین پارک آبی در عربستان سعودی باشد. 22 سواری و جاذبه در وسعت 250000 متر مربع گسترده خواهند شد که چهار مورد از آن ها رکوردها را خواهند شکست.

یکی دیگر از جاذبه های قیدیا، پارک موضوعی دراگون بال است که شامل هفت منطقه مختلف است و 500000 متر مربع را در بر می گیرد. از سیاره Beerus تا Kame House، بازدیدکنندگان از زمان ورود به پارک به طور کامل در جهان Dragon Ball غوطه ور خواهند شد.

استادیوم شاهزاده محمد بن سلمان نیز با 45000 صندلی که بر فراز صخره ای به ارتفاع 200 متر قرار دارد، قصد دارد به عنوان زمین خانگی برای باشگاه های فوتبال لیگ برتر عربستان سعودی الهلال و النصر خدمت کند.

منبع: thenews

227323

استادیوم 45 هزار نفره بن سلمان در ارتفاع 200متری «قیدیا»/ عکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استادیوم 45 هزار نفره بن سلمان در ارتفاع 200متری «قیدیا»/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استادیوم 45 هزار نفره بن سلمان در ارتفاع 200متری «قیدیا»/ عکس"، کلیک کنید.