اصناف نقش بی بدیلی در عرصه های مختلف جامعه ایفا می کند 

اصناف نقش بی بدیلی در عرصه های مختلف جامعه ایفا می کند 

به گزارش خبرگزاری آژیراک از سنندج، بختیار خلیقی در مراسم بزرگداشت روز ملی اصناف اظهار داشت: این نقش در ایران با توجه به قدمت و سابقه طولانی اصناف و همچنین فرهنگ غنی و بازرگانی ایرانیان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی به نقش اصناف در ایجاد اشتغال و کارآفرینی اشاره کردند و افزود: اصناف یکی از بزرگترین بخش های اشتغالزایی در کشور به شمار می روند و زمینه اشتغال میلیون ها نفر را فراهم می کنند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان به نقش اصناف در حفظ و ترویج فرهنگ و سنت ها اشاره کرد و یادآور شد: اصناف در حفظ و ترویج فرهنگ و سنت های ایرانی نقش مهمی دارند و بسیاری از آیین ها و رسومات ایرانی در قالب فعالیت های صنفی شکل گرفته و به نسل های بعدی منتقل شده است.

خلیقی ادامه داد: اصناف از جمله اقشاری هستند که همواره در انتخابات مختلف کشور مشارکت فعال داشته اند و این مشارکت به عنوان یک حق و تکلیف، نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور دارد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: امسال، سال جهش تولید با مشارکت مردم است و اصناف در راستای تحقق این شعار نقش موثری دارند.

46

اصناف نقش بی بدیلی در عرصه های مختلف جامعه ایفا می کند 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اصناف نقش بی بدیلی در عرصه های مختلف جامعه ایفا می کند " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اصناف نقش بی بدیلی در عرصه های مختلف جامعه ایفا می کند "، کلیک کنید.