افتتاح ستاد انتخاباتی پزشکیان در کرمانشاه

افتتاح ستاد انتخاباتی پزشکیان در کرمانشاه

آژیراک/کرمانشاه ستاد مرکزی انتخابات مسعود پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه افتتاح شد.

دکتر محمدرضا سعیدی، رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه، عصر امروز(26 خرداد) در این مراسم با بیان اینکه امروز در کشور با مشکلاتی مواجه ایم و مردم نیز گرفتار مشکلات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی هستند، گفت: رفع این مشکلات همت همه دلسوزان و نخبگان جامعه را می طلبد.

وی افزود: امروز در آستانه یک انتخابات تاریخی هستیم و اگر کمر همت ببندیم و پا به میدان بگذاریم، خواهیم توانست ایران را به مسیر پیشرفت و توسعه برگردانیم.

سعیدی ادامه داد: در این برهه حساس فردی از خطه تاریخ ساز آذربایجان و از سرزمین ستارخان و باقرخان، از خاک پاک باکری ها و سرزمین شهریار به پاخاسته و به میدان آمده است. فردی که شجاعت، صداقت و صراحت کلام او زبانزد است. فردی که وعده های فریبنده نمی دهد. فردی که تمام آرمان هایش در دو کلمه عدالت و صداقت خلاصه شده و هیچ نقطه سیاهی در گذشته او نیست.

وی عنوان کرد: امروز دکتر پزشکیان پا به عرصه گذاشته و آمده تا قطار مدیریت کشور را به ریل عقلانیت بازگرداند و اداره کشور را به کارشناسان و متخصصان بسپارد. آمده تا برنامه های معطل مانده پیشرفت و توسعه را اجرایی کند. آمده تا جایگاه اقوام و مذاهب را ارتقاء بخشد. آمده تا صدای مردم دور از مرکز باشد و آمده تا ایران برای همه ایرانیان باشد.

سعیدی گفت: دکتر پزشکیان بر اجرای قانون برای همه تاکید دارد و به دنبال بکارگیری کارشناسان و متخصصان و نخبگان در اداره امور کشور فارغ از نگاه های جناحی است.

وی تصریح کرد: اکنون وظیفه همه ماست که با یک خیزش سراسری برای سپردن مسئولیت ریاست جمهوری به این فرزند ملت قیام کنیم. در فرصت باقی مانده باید گلایه ها، نامیدی، دلسردی و قهر با صندوق را کنار بگذاریم و دست در دست هم در صحنه حضور پیدا کنیم.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه برگزار خواهد شد.

پایان خبر آژیراک

افتتاح ستاد انتخاباتی پزشکیان در کرمانشاه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح ستاد انتخاباتی پزشکیان در کرمانشاه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح ستاد انتخاباتی پزشکیان در کرمانشاه"، کلیک کنید.