افزونه فروش اکانت برای وردپرس

افزونه فروش اکانت برای وردپرس

بازار افزونه‌های فروش اکانت و عضویت برای وردپرس پر از گزینه‌های مختلفی است که به وبسایت‌ها امکان می‌دهند تا با سادگی عضویت‌ها و اشتراک‌های مختلف را بفروشند و مدیریت کاربران خود را بهبود بخشند. یکی از بهترین افزونه‌های موجود در این حوزه “MemberPress” است که با امکاناتی چون مدیریت کامل عضویت‌ها، تنظیم دسترسی‌های مختلف بر اساس سطوح کاربری، پرداخت آنلاین امن، و گزارش‌های دقیق، به وبسایت‌ها کمک می‌کند تا به صورت حرفه‌ای با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

افزونه‌های دیگری مانند “Restrict Content Pro” و “Paid Memberships Pro” نیز امکانات متنوعی از جمله تعریف طرح‌های عضویت مختلف، مدیریت گروه‌های کاربری، ایجاد تخفیف‌ها و کوپن‌ها، و… را فراهم می‌سازند که به وبسایت‌ها اجازه می‌دهند تا بر اساس نیازهای خود عضویت‌ها را سفارشی کنند.

علاوه بر این، مجتمع فنی تهران نیز دوره‌های آموزش وردپرس را برگزار می‌کند که شامل آموزش‌های مختلفی از جمله مقدماتی تا پیشرفته، طراحی و توسعه وب‌سایت با وردپرس، بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو، و…

این دوره‌ها با هدف افزایش دانش و مهارت کاربران در استفاده از وردپرس و بهبود عملکرد وبسایت‌ها برگزار می‌شوند و به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهند تا با بهترین شیوه‌های ممکن از این سیستم مدیریت محتوا بهره‌مند شوند.

در وردپرس کلید لایسنس بفروشید یا برای نرم افزار ها، قالب و افزونه وردپرس و محصولات دانلودی خود کلید لایسنس ارائه دهید

افزونه فروش اکانت برای وردپرس

مدیریت و فروش لایسنس در وردرپس

با فروش لایسنس در وردپرس برای هر کلید مجوز صادر شده یک صفحه مدیریتی کامل برای آن ایجاد می شود. در این صفحه جزئیات کامل مربوط به لایسنس شامل پرداخت های مرتبط، اطلاعات کامل مشتری و… قابل مشاهده می باشند.

سیستم فروش لایسنس وردپرس برای ایزی دیجیتال دانلود، تنظیمات سفارشی سازی بسیار زیادی دارد. همچنین امکان فعال سازی فروش لایسنس برای هر محصول به طور جداگانه قابل تعریف می باشد. شما می توانید در سایت خود محصولاتی را با لایسنس و محصولاتی را بدون لایسنس به فروش بگذارید.

  • فعال سازی لایسنس
  • غیر فعال سازی لایسنس
  • اعتبار سنجی لایسنس
  • جزئیات آخرین نسخه و بروزرسانی ها

تمدید لایسنس محصولات در وردپرس با لایسنس های محدود

مدیر سایت می تواند با تعریف کد های تخفیف جهت تمدید لایسنس کاربران را تشویق به این کار نماید. همچنین امکان فعال سازی لایسنس توسط مدیر به طور دستی وجود دارد. علاوه بر این مدیریت می تواند با ارسال ایمیل یادآوری تمدید در هر زمان کاربران را برای تمدید فراخوانی کند.

پیش تر در مجتمع فنی، افزونه EDD User History برای بررسی رفتار مشتریان سایت EDD در وردپرس را معرفی کردیم. پیشنهاد می کنیم در صورتی که نیاز به تحلیل کاملتری از مشتریان خود دارید، از این افزونه استفاده نمایید. برای مشاهده صفحه معرفی و دانلود این افزونه می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

لینک صفحه معرفی و دانلود افزونه EDD User History برای

افزونه فروش لایسنس در وردپرس به صورت چند سطحی (تک کاربره، چند کاربره، نامحدود)

اگر به جدول قیمت فروش لایسنس در شرکت های مختلف توجه کرده باشید، حتما با تعرفه های مختلف برای ارائه محصول برخورد کرده اید. یکی از مزایای تعریف لایسنس چند سطحی، ارائه خدمات متناسب با نیاز طیف وسیع تری از کاربران است. با ارائه پلن های مختلف می توانید به کاربران خود حق انتخاب دهید.

افزونه فروش اکانت برای وردپرس

یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر افزونه فروش لایسنس EDD امکان ارتقای لایسنس کاربر می باشد. در این افزودنی ایزی دیجیتال دانلود امکانات کامل مدیریت و ارائه لایسنس های چند سطحی ارائه شده است. کاربران به سادگی می توانند لایسنس خریداری شده را به نسخه بالاتر ارتقا دهند.

  • آپدیت: دانلود افزونه Software Licensing 3.8.5 فارسی در تاریخ 1401.01.29 به مجتمع فنی اضافه شد.
  • آپدیت: دانلود نسخه رایگان 3.8.3 در تاریخ 1400.10.02 به مجتمع فنی اضافه شد.
  • آپدیت: دانلود نسخه رایگان 3.8.2 در تاریخ 1400.08.16 به مجتمع فنی اضافه شد.
  • آپدیت: نسخه 3.8.1 در تاریخ 1400.07.10 به مجتمع فنی اضافه شد.
  • آپدیت: نسخه 3.8 در تاریخ 1400.06.18 به مجتمع فنی اضافه شد.
  • آپدیت: نسخه 3.7.3 در تاریخ 1400.05.20 به مجتمع فنی اضافه شد.
  • آپدیت: نسخه 3.7.1 در تاریخ 1400.01.26 به مجتمع فنی اضافه شد.
  • آپدیت: دانلود نسخه 3.7 در تاریخ 1399.11.26 به مجتمع فنی اضافه شد.
  • آپدیت: دانلود نسخه 3.6.12 در تاریخ 1399.08.01 به مجتمع فنی اضافه شد.
  • آپدیت: دانلود نسخه 3.6.10 در تاریخ 1399.02.07 به مجتمع فنی اضافه شد.
  • آپدیت: دانلود نسخه 3.6.9 در تاریخ 1399.01.20 به مجتمع فنی اضافه شد.
  • آپدیت: دانلود رایگان افزونه Software Licensing 3.6.8 فارسی در تاریخ 1398.05.13 به مجتمع فنی اضافه شد.
  • اولین ارائه: افزونه فروش لایسنس به مجتمع فنی اضافه شد.

افزونه فروش اکانت برای وردپرس

دانلود افزونه فروش لایسنس در وردپرس به صورت کاملا فارسی هم اکنون آماده ارائه می باشد. برای خرید و دانلود افزونه می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزونه فروش اکانت برای وردپرس" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزونه فروش اکانت برای وردپرس"، کلیک کنید.