اقدامات دولت در سیل سیستان و بلوچستان/ دستاوردهای سفر رییسی به الجزایر

در نشست خبری مطرح شد؛

اقدامات دولت در سیل سیستان و بلوچستان دستاوردهای سفر رییسی به الجزایر

سخنگوی دولت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن بیان اقدامات دولت در سیل اخیر سیستان و بلوچستان، دستاوردهای سفر رییس جمهور به الجزایر را بیان کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، در ادامه نشست هفتگی خود با اصحاب رسانه درباره دستاورد های سفر رییس جمهور به الجزایر اظهار کرد: سفر رییس جمهور به الجزایر پس از 14 سال صورت گرفت، رییس جمهور از فرصت دیدار های دو جانبه و خود اجلاس برای رایزنی و گفتگو در خصوص بحران غزه استفاده کرد.

وی در رابطه با اقدامات دولت در سیل سیستان و بلوچستان نیز بیان داشت: برق همه 64 روستای سیستان و بلوچستان که قطع شده بود، وصل شد، حدود هزار خانوار در چادر هایی که در اختیار آنها قرار گرفته اسکان یافتند.  

بهادری جهرمی اضافه کرد: راه های مواصلاتی باز شد و تنها  10 محور باقی مانده که بازگشایی خواهند شد، 3 بالگرد امدادرسانی در همان ابتدا وارد استان شده و اقلام مورد نیاز در اختیار سیل زدگان قرار گرفت.

سخنگوی دولت همچنین با تاکید بر اینکه نرخ تورم نقطه به نقطه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون  25 درصد کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: نرخ رشد نقدینگی به 25.4 درصد کاهش یافت، ضمن اینکه رشد نقدینگی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون 17 درصد کاهش یافته است و تورم نقطه به نقطه به حدود 35 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: تلاش کردیم شوک های اقتصادی را کنترل و مهار کنیم همچنین طبق گزارش مرکز آمار ایران نرخ رشد اقتصادی در فصول مختلف به 7 درصد هم رسید.

بهادری جهرمی درباره افزایش حقوق کارگران نیز توضیح داد: سیاست دولت به عنوان یکی از سه ضلع شورای عالی کار این است که هم جبران هزینه ها را برای کارگران داشته باشیم هم توان اقتصادی کارفرمایان حفظ شود و هم آثار جبران هزینه ای برای جبران تورم ها برای کارگران پیش بینی شود هم عاملی برای افزایش تورم نباشد.

 

در حال بروزرسانی…

اقدامات دولت در سیل سیستان و بلوچستان/ دستاوردهای سفر رییسی به الجزایر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقدامات دولت در سیل سیستان و بلوچستان/ دستاوردهای سفر رییسی به الجزایر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقدامات دولت در سیل سیستان و بلوچستان/ دستاوردهای سفر رییسی به الجزایر"، کلیک کنید.