امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر سمنان به 40 نفر گرفتار در گل و لای

امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر سمنان به 40 نفر گرفتار در گل و لای

آژیراک/سمنان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به 10 خودروی گرفتار در گل و لای درمحور مهدیشهر، منطقه حفاظت شده پرور و ییلاق اوپرت خبر داد.

 علیرضا باغبان شامگاه 3 خردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: از ساعت 06:00 صبح امروز پنج شنبه 3 خردادماه 1403 ، به دلیل بارش باران، تردد، در محورهای مواصلاتی این استان به سختی انجام گرفت.

وی با اشاره به تماس های در راه ماندگان با پایگاه های امداد و نجات هلال احمر افزود: نجاتگران پایگاه های امداد و نجات نیزوا بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 معاون امدادونجات هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: نیرو های امدادی این جمعیت تعداد 10 خودروی گرفتار شده را رهاسازی و 40 نفر سرنشین متاثر از این گل ولای را امدادرسانی کردند.

باغبان ادامه داد: همچنین طی امروز 20 بسته موادغذایی 24 ساعته و 5 تخته پتو از جمله اقلام توزیع شده در بین حادثه دیدگان است.

پایان خبر آژیراک

امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر سمنان به 40 نفر گرفتار در گل و لای

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر سمنان به 40 نفر گرفتار در گل و لای" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر سمنان به 40 نفر گرفتار در گل و لای"، کلیک کنید.