اوسمار و فراموشی حذف تلخ پرسپولیس

اوسمار و فراموشی حذف تلخ پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویه‌را که فصل گذشته با هدایت پرسپولیس عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، در نیم فصل و در قلمت دستیار یحیی گل‌محمدی حذف تلخی را از لیگ قهرمانان آسیا تجربه کرد.

در بازی پایانی لیگ قهرمانان سرخپوشان با نتیجه ۲-۱ مقابل الدحیل شکست خوردند تا به شکلی تلخ و دردناک از آسیا حذف شوند و امکان صعود به مرحله حذفی را از دست بدهند.

حالا، اما اوسمار به عنوان سرمربی بوریرام به لیگ نخبگان برگشته و هدایت این تیم را برعهده دارد و البته در قسمت شرق آسیا رقابت خود را با بزرگان قاره ادامه می‌دهد.

شاگردان اوسمار بعد از تساوی با ویسل کوبه، باید به مصاف نماینده استرالیا بروند و سپس دیدار‌های سخت با هیروشیما، کاوازاکی، اولسان و… فرا خواهند رسید.

بوریرام البته با کسب ۱۶ امتیاز از شش بازی اول لیگ تایلند در صدر جدول حضور دارند و امیدوارند در آسیا هم جزء هشت تیم برتر باشند.

اوسمار و فراموشی حذف تلخ پرسپولیس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اوسمار و فراموشی حذف تلخ پرسپولیس" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اوسمار و فراموشی حذف تلخ پرسپولیس"، کلیک کنید.