بازدید وزیر ورزش از تمرینات تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک/ هاشمی: ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات دوچرخه سواری هزینه کردیم+فیلم

بازدید وزیر ورزش از تمرینات تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک هاشمی: ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات دوچرخه سواری هزینه کردیم+فیلم

وزیر ورزش از تمرینات تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک پاریس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، کیومرث هاشمی در ادامه بازدید‌های خود از اردو‌های ملی‌پوشان المپیکی در اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری حاضر شد و از تمرینات علی لبیب تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک پاریس دیدار کرد.  

وزیر ورزش در این بازدید گفت: ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات دوچرخه سواری منظور کرده‌ایم. وزارت ورزش این رسالت را دارد تا ابزار ورزش ورزشکاران را تأمین کند.

رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ۱۸ دستگاه دوچرخه با کیفیت بالا به همراه تجهیزات برای فدراسیون دوچرخه سواری تأمین شده که هزینه ۱۰ دستگاه را وزارت و ۸ دستگاه را اسپانسر تأمین کرده است. ضمن اینکه میانگین اعزام‌ها به مسابقات رشد چشمگیری داشته و اردو‌های مناسبی برای نماینده ایران در المپیک دیده شده است.

علی لبیب هم گفت که باشگاه‌داری در دوچرخه سواری اجرا نمی‌شود و وزیر ورزش قول داد تا حمایت‌ها برای باشگاه‌داری در دوچرخه سواری انجام شود.

ضمن اینکه در پایان این دیدار وزیر ورزش لحظاتی به دوچرخه سواری پرداخت.

بازدید وزیر ورزش از تمرینات تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک/ هاشمی: ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات دوچرخه سواری هزینه کردیم+فیلم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید وزیر ورزش از تمرینات تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک/ هاشمی: ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات دوچرخه سواری هزینه کردیم+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید وزیر ورزش از تمرینات تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک/ هاشمی: ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات دوچرخه سواری هزینه کردیم+فیلم"، کلیک کنید.