باقری: امیر دیپلماسی را در وزارت خارجه از دست دادیم و مسیولیتمان سنگین شده است

باقری: امیر دیپلماسی را در وزارت خارجه از دست دادیم و مسیولیتمان سنگین شده است

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مسیولیت ما سخت تر شده است به خصوص ما در وزارت خارجه که امیر دیپلماسی در راه پیشرفت انقلاب اسلامی و مردم ایران به شهادت رسیده است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، علی باقری سرپرست وزارت خارجه در گفت و گوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران جوان: این دو و نیم سالی که با شهید امیرعبداللهیان کار کردم تمامش خاطره بود، سعه صدر ایشان، تدبیر ایشان، تصمیمات به هنگام ایشان و… جزء نکات آموزنده و تکرار نشدنی بود.

وی افزود: شاید ما، چون از نزدیک با ایشان ارتباط داشتیم چندان برایمان ملموس نبود و اکنون که ایشان را از دست داده ایم این نکات برایمان نمود پیدا کرده است.  

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما در چهل دهه قبل از اینگونه صدمات زیاد داشته ایم، اما اتکا به ذات باری تعالی و وحدت ملی توانسته است این درخت تنور انقلاب اسلامی را بارور تر کند، اینگونه فقدان ها نه تنها خللی در حرکت ایجاد نمی کند بلکه تراز جدیدی برایمان ایجاد می کند.  

باقری همچنین گفت: مسیولیت ما سخت تر شده است به خصوص ما در وزارت خارجه که امیر دیپلماسی در راه پیشرفت انقلاب اسلامی و مردم ایران به شهادت رسیده است.

باقری: امیر دیپلماسی را در وزارت خارجه از دست دادیم و مسیولیتمان سنگین شده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باقری: امیر دیپلماسی را در وزارت خارجه از دست دادیم و مسیولیتمان سنگین شده است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باقری: امیر دیپلماسی را در وزارت خارجه از دست دادیم و مسیولیتمان سنگین شده است"، کلیک کنید.