بررسی زیرساخت‌ها و تجهیزات مخابرات منطقه کرمانشاه 

بررسی زیرساخت‌ها و تجهیزات مخابرات منطقه کرمانشاه 

به گزارش خبرنگار آژیراک کرمانشاه، علی‌اصغر عباس‌زاده در نشست با مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: زیر ساخت‌ها و تجهیزات مخابراتی گمرکات مرزی استان کرمانشاه مورد بررسی گرفت.

وی با تاکید بر نیاز گمرکات مرزی استان کرمانشاه به بسترهای مخابراتی به روز جهت انجام مبادلات تجاری افزود: با توجه به اینکه روند تشریفات گمرکی در کلیه رویه‌ها بصورت الکترونیکی در مرزهای استان کرمانشاه انجام می شود، وجود زیر ساختها و تجهیزات مخابراتی در تسهیل و تسریع مبادلات تجاری استان حائز اهمیت و در افزایش حجم تجارت از استان کرمانشاه نقشی تاثیرگذار خواهد داشت.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت بسترهای مخابراتی موجود در مرزهای استان کرمانشاه تصریح کرد: باید در توسعه شبکه فیبر نوری گمرکات مرزی استان تسریع شود. 

عباس‌زاده با توجه به حجم  مبادلات تجاری استان در مرزهای سومار، شیخ صله و شوشمی گفت: بستر و شرایط موجود مخابراتی جوابگوی حجم فعلی کالاهای تجاری در این مرزها نیست و نیاز است تجهیزات مخابراتی در این مرزها تقویت شود. 

وی ادامه داد: در این نشست حمیدرضا امیری، مدیر عامل مخابرات منطقه کرمانشاه از آمادگی این مجموعه در همکاری و همراهی با مجموعه گمرکات استان سخن گفت.

وی افزود: نیازها و تجهیزات به روز مخابراتی از جمله توسعه فیبر نوری، تهیه خطوط تلفن و دیگر تجهیزات مورد نیاز جهت تسریع در انجام مبادلات تجاری درگمرکات مرزی سومار، شیخ صله و شوشمی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در تهیه و تامین آن با گمرکات استان همکاری لازم را خواهیم داشت.

46

بررسی زیرساخت‌ها و تجهیزات مخابرات منطقه کرمانشاه 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی زیرساخت‌ها و تجهیزات مخابرات منطقه کرمانشاه " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی زیرساخت‌ها و تجهیزات مخابرات منطقه کرمانشاه "، کلیک کنید.