برگزاری دومین جشنواره بین ‎المللی «یدا بید»

برگزاری دومین جشنواره بین ‎المللی «یدا بید»

به گزارش خبرگزاری آژیراک،در این دوره از جشنواره یدابید بیش از ۱۲ گروه سرود از کشورهای عراق، لبنان، ایران و بحرین، علمای برجسته جبهه مقاومت و فعالان شاخص حوزه فرهنگ و هنر حضور خواهند داشت.

در این دوره از موثرترین افراد حوزه سرود برای حضور و هنرنمایی نیز دعوت بعمل آمده است. آقایان اشرف التمیمی از عراق محمد علوم از بحرین حسین خیر الدین از لبنان و اباذر روحی از ایران، آخرین کار هنری خود در حوزه سرود را به نمایش خواهند گذاشت.

جشنواره بین المللی «یدا بیدا» به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و مرکز الجنوب الثقافی در بصره در روزهای چهارم و پنجم تیرماه ۱۴۰۳ در استان بصره کشور عراق با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

۲۲۰۵۷

برگزاری دومین جشنواره بین ‎المللی «یدا بید»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری دومین جشنواره بین ‎المللی «یدا بید»" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری دومین جشنواره بین ‎المللی «یدا بید»"، کلیک کنید.