بوکس گزینشی المپیک| پایان ماجراجویی قشلاقی با بدشانسی/ صفری فردا مبارزه می کند

بوکس گزینشی المپیک| پایان ماجراجویی قشلاقی با بدشانسی صفری فردا مبارزه می کند

میثم قشلاقی بوکسور وزن 80 کیلوگرم ایران از گردونه رقابت های گزینشی المپیک کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، آخرین مرحله رقابت های بوکس گزینشی المپیک پاریس از روز جمعه (چهارم خردادماه) با حضور بیش از 600 بوکسور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تایلند و در بانکوک آغاز شده است. تیم ملی کشورمان نیز با هفت بوکسور در این رویداد حضور یافته است.

امروز جمعه در وزن 80 کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این کیم جین از کره جنوبی، سباستین از دانمارک و گانزوریگ از مغولستان را از پیش رو برداشته بود به مصاف رافایل هووانسیان از ارمنستان رفت و در مبارزه ای نزدیک، نتیجه سه بر دو به سود حریف شد تا میثم از رسیدن به نیمه نهایی و کسب سهمیه باز بماند.

این در حالی است که بوکسور ارمنستانی در راند سوم بار ها از روش های منسوخ استفاده کرد و 2 اخطار نیز گرفت و در حالیکه همه منتظر دیسکالیفه شدن او بودند، داور وسط چنین تصمیمی نگرفت.

پیش از این مهدی پرویزی در وزن 51 کیلوگرم به دومین پیروزی متوالی رسید تا در دور بعدی و برای کسب سهمیه المپیک با نماینده ساحل عاج روبه رو شود.

فردا شنبه روزبه صفری در یک چهارم نهایی سنگین وزن با داویت چالویان نایب قهرمان سال 2021 از ارمنستان مصاف می دهد و یکشنبه، مهدی پرویزی در 51 کیلوگرم برای کسب سهمیه المپیک با داوید پنیا از ساحل عاج دیدار می کند.

بوکس گزینشی المپیک| پایان ماجراجویی قشلاقی با بدشانسی/ صفری فردا مبارزه می کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوکس گزینشی المپیک| پایان ماجراجویی قشلاقی با بدشانسی/ صفری فردا مبارزه می کند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوکس گزینشی المپیک| پایان ماجراجویی قشلاقی با بدشانسی/ صفری فردا مبارزه می کند"، کلیک کنید.