ترافیک نیمه سنگین در محورهای بازگشت از شمال کشور/ چالوس و آزادراه تهران – شمال یکطرفه شد

ترافیک نیمه سنگین در محورهای بازگشت از شمال کشور/ چالوس و آزادراه تهران - شمال یکطرفه شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال خبر داد و آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با آژیراک درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهارکرد: گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده های پل دزدبن و انارک و حدفاصل سد کرج تا پورکان و محدوده بیلقان نیمه سنگین و پرحجم است.

وی ادامه داد: در مسیر جنوب به شمال محور هراز نیز در حدفاصل وانا تا بایجان مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های گزنک ، آب اسک ، پلور و پیست آبعلی ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده های گردنه امین آباد و شهر دماوند نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

شیرانی وضعیت ترافیک در آزادراه رشت – قزوین در محدوده شهر رودبار را نیز نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: در آزادراه پردیس – تهران و در محور قدیم بومهن – تهران در محدوده جاجرود نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران در حدفاصل پل حصارک تا آژیراک ویلا و پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک خبر داد و گفت: در آزادراه قم – تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی، محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محدوده گردنه قوچک، برخی از مقاطع محور شهریار – تهران و محور آستارا – اردبیل و بالعکس نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی همچنین از یک طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال و مسیر جنوب به شمال محور چالوس از ساعت 15 امروز ممنوع شد و از دقایقی پیش و با تخلیه کامل بار ترافیکی این محور، جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب یک طرفه شد.

شیرانی در پایان گفت: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره های 120 و 88255555 تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده ها بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

پایان خبر آژیراک 

ترافیک نیمه سنگین در محورهای بازگشت از شمال کشور/ چالوس و آزادراه تهران – شمال یکطرفه شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک نیمه سنگین در محورهای بازگشت از شمال کشور/ چالوس و آزادراه تهران – شمال یکطرفه شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین در محورهای بازگشت از شمال کشور/ چالوس و آزادراه تهران – شمال یکطرفه شد"، کلیک کنید.