تمرکز گشت‌های تعزیرات حکومتی بر بازار عرضه کالاهای اساسی ایلام

تمرکز گشت‌های تعزیرات حکومتی بر بازار عرضه کالاهای اساسی ایلام

آژیراک/ایلام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از تمرکز گشت‌های تعزیرات حکومتی بر عرضه و فروش کالاهای اساسی خبر داد.

«سیدمهدی محمدی» در این خصوص اظهار کرد: برای مبارزه با هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی از سوی عرضه‌کنندگان کالاهای اساسی، تیم‌های گشت مشترک تعزیرات حکومت، واحدهای صنفی و مراکز عرضه گوشت و مرغ و سایر کالاهای اساسی را مورد ارزیابی و نظارت ویژه قرار دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: در این گشت نظارتی ۱۳ مرکز عرضه گوشت و مرغ مورد نظارت قرار گرفت که ۴ واحد صنفی به‌دلیل داشتن تخلفات متعدد نظیر درج نشدن قیمت، گرانفروشی و همچنین عرضه گوشت مرغ قطعه‌بندی مغایر با قیمت مصوب و متعارف تنظیم بازار، پرونده تعزیراتی کلان تشکیل شد.

به گزارش آژیراک و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان ایلام، محمدی افزود: در طول ایام هفته همه روزه گشت های مشترک تعزیرات حکومتی به صورت مرتب کلیه واحدهای عرضه کالا و خدمات را مورد رصد قرار داده و در صورت احراز تخلف، بازرسان مربوطه مطابق قانون با صنوف متخلف برخورد خواهند کرد.

پایان خبر آژیراک

تمرکز گشت‌های تعزیرات حکومتی بر بازار عرضه کالاهای اساسی ایلام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمرکز گشت‌های تعزیرات حکومتی بر بازار عرضه کالاهای اساسی ایلام" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمرکز گشت‌های تعزیرات حکومتی بر بازار عرضه کالاهای اساسی ایلام"، کلیک کنید.