تمهیدات اورژانس استان تهران برای مراسم وداع با «شهدای خدمت»

تمهیدات اورژانس استان تهران برای مراسم وداع با «شهدای خدمت»

رییس اورژانس تهران از پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم تشییع رییس جمهور شهید و هییت همراه خبر داد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، محمد اسماعیل توکلی، رییس سازمان اورژانس استان تهران ضمن عرض تسلیت حادثه ناگوار شهادت رییس جمهور محترم و هیات همراه به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب و مردم شریف، از تمهیدات این سازمان برای برگزاری مراسم اقامه نماز بر پیکر شهدا و تشییع با حضور عموم مردم در تهران خبر داد و گفت: ناوگان اورژانس استان تهران از ساعات اولیه صبح فردا (چهارشنبه) تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت در مسیر تشییع پیکر مستقر هستند.

توکلی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود جمعیت زیادی از سوگواران در این مراسم حضور داشته باشند، گفت: جهت افزایش خدمت رسانی استقرار آمبولانس های هلال احمر، سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ، شهرسالم شهرداری تهران و مراکز خصوصی پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: 143 دستگاه آمبولانس، 14 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 75 دستگاه موتورلانس، دو دستگاه خودروی ارتباطات رادیویی سیار و 20 دستگاه خودروی فرماندهی در قالب بیش از 500 کارشناس عملیاتی در این مراسم آماده خدمت رسانی هستند.

توکلی با بیان اینکه هماهنگی لازم با معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی جهت آماده باش بیمارستان ها و مراکز درمانی صورت پذیرفته است، ادامه داد: مرکز هدایت عملیات بحران (EOC)، مرکز ارتباطات (دیسپچ)، پایگاه های اورژانس استان تهران در اطراف مسیر برگزاری مراسم در حالت آماده باش کامل هستند.

رییس سازمان اورژانس استان تهران همچنین از حضور اورژانس دونده در این مراسم خبر داد و افزود: شهروندان در صورت بروز هرگونه نیاز احتمالی می توانند با شماره 115 تماس بگیرند یا به اکیپ های مستقر در مراسم مراجعه کنند.

تمهیدات اورژانس استان تهران برای مراسم وداع با «شهدای خدمت»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات اورژانس استان تهران برای مراسم وداع با «شهدای خدمت»" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات اورژانس استان تهران برای مراسم وداع با «شهدای خدمت»"، کلیک کنید.