توسعه گردشگری کردستان مستلزم تقویت زیرساخت‌ها است

 توسعه گردشگری کردستان مستلزم تقویت زیرساخت‌ها است

به گزارش خبرگزاری آژیراک از سنندج، آرمان وطن‌دوست در نشست بررسی مسائل و مشکلات هتل پارسیان سنندج که با حضور نماینده شرکت گاز کردستان، آب و فاضلاب استان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه گردشگری در استان توجه و اهتمام به گسترش زیرساخت‌ها و ایجاد تاسیسات گردشگری است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: هتل پارسیان سنندج یکی از طرح‌های مهم در حوزه گردشگری استان محسوب می‌شود که لازم است با همکاری ادارات مربوطه برای به پایان رساندن آن تلاش کنیم.

او عنوان کرد: رفع موانع و مشکلات پیش‌روی طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان اولویت مهم این مجموعه در سال‌جاری بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

وطن‌دوست یادآور شد: با توجه به ورود حجم بالای مسافران در تمام ایام سال و همچنین زائران اربعین حسینی به استان، توسعه فضاهای اقامتی و گردشگری در کردستان بیش‌تر از سایر زیرساخت‌ها مورد نیاز است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در مسیر توسعه پایدار گردشگری و رونق اقتصادی استان به خوبی استفاده کنیم.

هتل پارسیان سنندج توسط بخش خصوصی در مساحت ٢١ هزار و  ٥٠٠ مترمربع و در ٩ طبقه ساخته می‌شود؛ با بهره‌برداری از این هتل ٥ ستاره برای ١٠٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

 توسعه گردشگری کردستان مستلزم تقویت زیرساخت‌ها است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " توسعه گردشگری کردستان مستلزم تقویت زیرساخت‌ها است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " توسعه گردشگری کردستان مستلزم تقویت زیرساخت‌ها است"، کلیک کنید.