ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون ورزش روستایی در هفته آینده

ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون ورزش روستایی در هفته آینده

سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان از آغاز ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش آژیراک، علیرضا پسندیده ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ برای ۴ سال به عنوان رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی انتخاب شد اما در تاریخ ۵ اسفند ۱۴۰۲ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی وزارت ورزش منصوب شد و علی ایلکا در تاریخ دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ سرپرستی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده گرفت.

باگذشت بیش از ۲ ماه از سرپرستی علی ایلکا در فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، احمد نامنی سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش از آغاز ثبت نام کاندیداهای این فدراسیون از هفته آینده خبر داد و گفت: تلاش بر این است که انتخابات این فدراسیون را سریعتر برگزار کنیم.

وی افزود: تا امروز انتخابات ۱۶ فدراسیون را که به صورت سرپرست اداره می‌شدند را برگزار کردیم و سعی داریم انتخابات دو فدراسیون دیگر یعنی بولینگ و بیلیارد و ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی را نیز سریعتر برگزار کنیم تا زودتر وضعیت ریاست این دو فدراسیون تعیین تکلیف شود.

نامنی در پایان همچنین از برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج خبر داد و گفت: به زودی مجمع انتخابات این فدراسیون نیز برگزار می‌شود.

پایان خبر آژیراک

ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون ورزش روستایی در هفته آینده

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون ورزش روستایی در هفته آینده" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون ورزش روستایی در هفته آینده"، کلیک کنید.