ثبت جهانی هگمتانه گامی در توسعه همه جانبه گردشگری همدان

ثبت جهانی هگمتانه گامی در توسعه همه جانبه گردشگری همدان

آژیراک/همدان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: امروز همدان جهانی است و جهانی شدن همدان سبب توسعه و رونق همه جانبه همدان در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و اقتصادی کشور می‌شود .

محسن معصوم علیزاده پنجشنبه ۱۸ مرداد در مراسم پاسداشت ثبت جهانی هگمتانه ضمن تبریک ثبت جهانی هگمتانه به تمام  مسئولین و فعالین گردشگری و ایرانیان، اظهار کرد: ثبت جهانی سبب می‌شود داشته‌ها و گنجینه‌ها در عرصه‌های مختلف یک ملت به دنیا معرفی شود.
 وی با بیان اینکه ثبت جهانی هگمتانه به آموزش باهم و در کنار هم بودن را داد، تصریح کرد: ثبت جهانی هگمتانه به ما  آموزش داد که در کنار هم می توانیم  افتخار آفرینی و ارزش افزوده برای کشور و استان همدان تولید کنیم   .
 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان ضمن اشاره به حمایت ارزشمند و همکاری‌های بی دریغ  نمایندگان‌ مردم در فرایند ثبت جهانی هگمتانه، بیان کرد: در این راستا لازم است که از  از جامعه محلی  و مردم همدان تشکر کنم که سختی‌ها را تحمل کردند و تلاش کردند که بتوانیم فضا شهر و استان را برای ثبت جهانی هگمتانه مهیا کنیم . 
 معصوم علیزاده اظهار کرد: امروز همدان جهانی است و جهانی شدن همدان  سبب  توسعه و رونق  هم جانبه همدان در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و اقتصادی کشور می‌شود .

پایان خبر آژیراک

ثبت جهانی هگمتانه گامی در توسعه همه جانبه گردشگری همدان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت جهانی هگمتانه گامی در توسعه همه جانبه گردشگری همدان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت جهانی هگمتانه گامی در توسعه همه جانبه گردشگری همدان"، کلیک کنید.