جزئیات خسارت سیلاب و تندباد به مناطق شمال شرق و مرکز اصفهان

جزئیات خسارت سیلاب و تندباد به مناطق شمال شرق و مرکز اصفهان

آفتاب نیوز :

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: وزش باد و بارش های رگباری تا پایان روز یکشنبه در استان ادامه دارد.

وی افزود: مدیریت بحران استان اصفهان به دستگاه های امدادی، شهرداری ها، دهیاران، جمعیت هلال احمر، راهداری، اورژانس، شرکت های برق، آب و فاضلاب و آب منطقه ای و اعضای مدیریت بحران استان و تیم های امدادی سراسر استان در راستای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از ناپایداری های همرفتی و ناگهانی بخصوص در ساعت بعدازظهر و شب اعلام آماده باش داده است.

 

شیشه فروش گفت: بارش های رگباری و تندباد های لحظه ای در بعدازظهر امروز باعث جریان یافتن روان آب، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در بخش برزاوند شهرستان اردستان از جمله روستا های نهوج، فران، مارچوبه، گردنه ملا احمد نایین، آزادراه شرق محور های نطنز و نایین، اردستان، ورزنه، برزک قمصر و نیاسر کاشان، گلپایگان و خوانسار محور علویجه و دهق، میمه و مناطق شمال و شرق، جنوب اصفهان و بروز آسیب به حاشیه راه ها و تعدادی از قنوات شد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: بارش های رگباری و تندباد های موقت به صورت پراکنده تا امشب ادامه دارد.

وی عنوان کرد: وزش تندباد های لحظه ای با سرعت 80 تا 100 کیلومتر بر ساعت در مناطق شمال شرق و مرکز استان باعث خیزش کانون های گرد و خاک، کاهش میدان دید و بروز خسارت به مزارع باغات و فضای سبز در برخی از مناطق فوق شد.

شکستگی 64 اصله درخت و بروز خسارت به 8 خودرو

شیشه فروش ادامه داد: شکستگی 64 اصله درخت، بروز خسارت به 8 خودرو و شبکه های برق به علت سقوط درخت و سقوط 3 داربست و 12 تابلوی ترافیکی و تبلیعاتی که عوامل امدادی، شهرداری ها و آتش نشانی در راستای بازگشایی مسیر ها و پاکسازی خیابان ها اقدام کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: امدادرسانی به 24 خودرو در جاده ها توسط عوامل پلیس راهداری و جمعیت هلال احمر انجام شد.

وی با بیان اینکه حوادث اخیر خسارات جانی در بر نداشت، افزود: مجدد بمنظور پیشگیری از وقوع حوادث بر رعایت توصیه های ایمنی صادره از مدیریت بحران در برابر بارش های ناگهانی و تندباد ها تاکید می شود.

جزئیات خسارت سیلاب و تندباد به مناطق شمال شرق و مرکز اصفهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزئیات خسارت سیلاب و تندباد به مناطق شمال شرق و مرکز اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزئیات خسارت سیلاب و تندباد به مناطق شمال شرق و مرکز اصفهان"، کلیک کنید.