جنگنده بومی چین روس ها را پشت سر گذاشت!/ عکس

به گزارش خبرگزاری آژیراک، J-20، یک سلاح مرگبار دوربرد است که با قابلیت پنهان کاری بالا، اجازه پیدا می کند، بدون زحمت به سیستم دفاعی هوایی نفوذ کند و تحرک بالا به آن اجازه می دهد به راحتی به سوپرکروز برسد و همچنین می تواند به سرعت اهداف را شناسایی کند و حملات دقیق را انجام دهد.

بنابر گفته مقامات چینی، J-20 یک شمشیر تیز در آسمان است.

بنابر گفته ژانگ ژیوفنگ، یک کارشناس نظامی چینی، J-20 می تواند سوپرکروز انجام دهد. این جنگنده به لطف طراحی آیرودینامیکی منحصر به فرد خود به علاوه موتورهای توسعه یافته داخلی، دارای قابلیت مانور فوق العاده است.

جنگنده پنهان کار چین روس ها را پشت سر گذاشت!/ عکس

توضیحات آژیراک: پرواز سوپرکروز، توانایی هواپیمای جت برای پرواز با سرعت فراصوت، بدون استفاده از پس سوز است. حفظ سرعت فراصوت، بدون استفاده از پس سوز، باعث صرفه جویی در مصرف سوخت می شود و برد و استقامت و پایداری جنگنده را تا حد زیادی افزایش می دهد.

یکی دیگر از کارشناسان نظامی که خواست نامش فاش نشود، روز دوشنبه به گلوبال تایمز گفت:« سوپرکروز به این معنی است که هواپیما می تواند برای مدت طولانی بدون استفاده از پس سوز به پرواز مافوق صوت برسد و خاطرنشان کرد که این کار مزایای مهمی در نبرد دارد، از جمله رسیدن سریع تر به مواضع رزمی که زمان کمتری به رقیب می دهد.

به گفته تحلیلگران، توانایی انجام سوپرکروز به راحتی نشان می دهد که موتورهای توسعه یافته داخلی چین قدرتمندند و J-20 های مجهز به آن ها اکنون حتی از قابلیت های رزمی قوی تری برخوردارند. طبق گزارش ها، J-20های قبلی به موتورهای روسی مجهز بودند که به گفته تحلیلگران از سوپرکروز پشتیبانی نمی کردند.

منبع: globaltimes

227227

جنگنده بومی چین روس ها را پشت سر گذاشت!/ عکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جنگنده بومی چین روس ها را پشت سر گذاشت!/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جنگنده بومی چین روس ها را پشت سر گذاشت!/ عکس"، کلیک کنید.