حمیدرضا حامی خواننده مطرح پاپ مهاجرت کرد

 حمیدرضا حامی با نام هنری حامی؛ خواننده پاپ – کلاسیک در شرایطی که در تور کنسرت‌های خود در کانادا به سر می‌برد، شب گذشته از روی صحنه خبر مهاجرتش از ایران به کانادا را تایید کرد.

حمیدرضا حامی خواننده مطرح پاپ مهاجرت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

بهمن بابازاده، فعال حوزه موسیقی نوشت: «این خواننده که در شهر تورنتو و در حضور مخاطبانش روی صحنه رفته بود، گفت: «من تجربه مسافرت‌های کوتاه مدت از ایران را داشتم و دارم. ولی همه ما ایران را عاشقانه دوست داریم. من در همین چند روزی که اینجا بودم، حس و حال ایرانی‌های اینجا را دادم و آن احساس غربت را کاملا درک کردم و حس کردم. ولی بعضی مواقع از ایران دور بودم، بهتر از در ایران بودن است. امیدوارم بتوانم اینجا یک زندگی جدید را شروع کنم.»

حمیدرضا حامی خواننده مطرح پاپ مهاجرت کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمیدرضا حامی خواننده مطرح پاپ مهاجرت کرد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمیدرضا حامی خواننده مطرح پاپ مهاجرت کرد"، کلیک کنید.