خودکشی ناموفق یک زن در شیراز

خودکشی ناموفق یک زن در شیراز

آفتاب نیوز :

 سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: در پی اعلام مرکزفوریت های پلیسی 110 مبنی بر اقدام به خودکشی دختری جوان روی پل «پیرنیا» شیراز، بلافاصله ماموران کلانتری 14 مدرس به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران مشاهده کردند خانمی 19ساله قصد دارد خود را از روی پل به پایین پرتاب کند که بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اطلاع به سازمان های امدادی، مدیریت صحنه را بر عهده گرفتند.

فرمانده انتظامی شیراز اظهار داشت: ماموران با آرامش، فن بیان مناسب و همکاری ماموران آتش نشانی و اورژانس، وی را از این اقدام منصرف کردند.

زراعتیان با بیان اینکه این شهروند اظهار داشته به دلیل اختلاف خانوادگی با همسرش، قصد خودکشی داشته، به خانواده ها توصیه کرد: با گفتگو و استفاده از مشاوران مجرب، مشکلات بین اعضای خانواده را حل و فصل کنند تا از بروز رفتار های پرخطر پیشگیری شود.

خودکشی ناموفق یک زن در شیراز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خودکشی ناموفق یک زن در شیراز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خودکشی ناموفق یک زن در شیراز"، کلیک کنید.