دبیری: جناحی نیستم/ نمایندگان را روی چشم خود می‌گذاریم

دبیری: جناحی نیستم نمایندگان را روی چشم خود می‌گذاریم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: من فرد جناحی نیستم و از تمامی نیروهایی که علاقه‌مند به کمک به دولت و مجلس هستند و توان دارند، دعوت به همکاری می‌کنم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، شهرام دبیری در مراسم معارفه خود به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور و تودیع سید محمود حسینی‌پور سرپرست معاونت پارلمانی دولت سیزدهم اظهار کرد: وظیفه معاونت پارلمانی وظیفه خیلی سنگین و حساسی است که باید بتواند تعامل میان دو ارکان نظام یعنی قوه مجریه و مقننه را برقرار کند. مجلس از ارکان بسیار مهم نظام است و نمایندگان مجلس، نمایندگان مردم هستند که از مردم رای گرفتند تا این‌که ضمن وضع قوانین و نظارت بر قوانین پیگیر کار‌ها و مشکلات مردم باشند و باید برای این موضوع اهمیت خاصی قائل شویم.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور به من بسیار تاکید کردند که حتما باید سعی کنیم ارتباط سازنده و تعامل و همدلی خیلی خوبی با نمایندگان مجلس داشته باشیم. آقای پزشکیان فرزند مجلس است و آقای عارف هم در مجلس و هم در دولت فعالیت داشتند و بر امور مجلس و دولت اشراف دارند. همه باید تلاش کنند که تعامل خوبی بین مجلس و دولت در زمینه رای اعتماد و در مراحل بعد در زمینه تهیه و ارائه لایحه شکل بگیرد.

دبیری ادامه داد: رئیس‌جمهور تلاش کرد که به صورت فراجناحی کابینه را تهیه کند و در این مسیر از نظرات جناح‌های سیاسی مختلف استفاده کرده است و امیدوارم نمایندگان مجلس  شورای اسلامی، رویکرد مثبت به لیست وزرای پیشنهادی داشته و حمایت جدی از کابینه داشته باشند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور افزود: در این دوره چهار ساله می‌خواهیم با هم کار کنیم. دولت و مجلس در ابتدای شکل‌گیری قرار دارند و از این لحاظ جوان است و باید ۴ سال با هم کار کنند. ما تلاش می‌کنیم در تمام مراحل در کنار نمایندگان مجلس باشیم و نمایندگان را روی چشم خود نگه می‌داریم. من هم فرد جناحی نیستم و از تمامی نیرو‌هایی که علاقه‌مند به کمک به دولت و مجلس هستند و توان دارند، دعوت به همکاری می‌کنم. نگاه جناحی و سیاسی نداریم و مبنای کار ما فقط خدمت به مردم است.

دبیری: جناحی نیستم/ نمایندگان را روی چشم خود می‌گذاریم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دبیری: جناحی نیستم/ نمایندگان را روی چشم خود می‌گذاریم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دبیری: جناحی نیستم/ نمایندگان را روی چشم خود می‌گذاریم"، کلیک کنید.