دستگیری قاتل، دو سال بعد از قتل همسر

دستگیری قاتل، دو سال بعد از قتل همسر

آفتاب نیوز :

سرهنگ حکمت اله شجاعی روز سه شنبه هشتم خرداد با اعلام این خبر بیان کرد: اواخر سال 1401 خبر سقوط از بالکن و مرگ مشکوک یک خانم 39 ساله در گرمدره به پلیس اعلام و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات اولیه و انتقال جسد به پزشکی قانونی برای دریافت علت تامه مرگ، افزود: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی ظاهرا طوری به نظر می رسید که این خانم اقدام به خودکشی کرده، اما با توجه به تحقیقات میدانی کارآگاهان مشخص شد که متوفی در شب حادثه در حال بحث و درگیری با همسرش بوده که با هماهنگی قضایی همسر متوفی به پلیس آگاهی احضار ولی دلایل کافی برای احراز ارتکاب قتل توسط وی گردآوری نشده و نامبرده در سال 1401 آزاد شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه پس از حدود دو سال ماموران پلیس آگاهی استان موفق به دریافت سرنخ هایی از ارتکاب قتل توسط همسر متوفی شده و با هماهنگی مقام قضایی این شخص را دستگیر و با ارایه مستندات به قاتل، چاره ای جز اعتراف برای وی نگذاشتند و متهم اقرار کرد که در شب حادثه به دلیل اختلافات گسترده ای که از گذشته با همسرش داشته با وی درگیر شده و او را از بالکن منزلشان به پایین پرتاب کرده و منجر به قتلش شده است.

سرهنگ شجاعی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: فاصله بین یک انسان بی گناه و قاتل یک لحظه عصبانیت و از دست دادن کنترل اعصاب است، بنابراین با تمرین روش های غلبه بر عصبانیت می توان از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کرد.

دستگیری قاتل، دو سال بعد از قتل همسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری قاتل، دو سال بعد از قتل همسر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری قاتل، دو سال بعد از قتل همسر"، کلیک کنید.