دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران

دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران

ماموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت 2 تن از اراذل و اوباش را که اقدام به تیراندازی در محله نعمت آباد کرده بودند، دستگیر کردند.

به گزارش آژیراک، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس پایتخت درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی دو نفر در محله نعمت آباد به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. با حضور ماموران در محل مشخص شد که این دو نفر پس از انجام اقدامات شرورانه سریعا متواری شده اند.

در ادامه ماموران با انجام تحقیقات شبانه روزی هویت دو نفر از اراذل و اوباش مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که این افراد جزو اشرار محله دولت خواه هستند که دارای سابقه شرارت های متعددند. درهمین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد و پس از آن ماموران در یک عملیات غافلگیرانه این دو نفر را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. مخفیگاه این افراد هم مورد بازرسی قرار گرفت که درجریان آن تعداد دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ساچمه ای دو لول و تعداد 22 عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط شد.

 هر دو متهم تحت بازجویی قرار گرفته و درجریان آن به بزه ارتکابی اعتراف کرده و هدف از این اقدام خود را قدرتنمایی اعلام کردند. در ادامه نیز برای دو فرد شرور پرونده ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

پایان خبر آژیراک

دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران"، کلیک کنید.