رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان رودان

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان رودان

آژیراک/هرمزگان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودان استان هرمزگان گفت: 12 هکتار از اراضی ملی روستای قلعه تپه رودخانه بر رفع تصرف شده است.

حسین محسنی زاده امروز (پنجم خرداد ماه) اظهار کرد: در گشت زنی های نیروهای یگان حفاظت مشاهده شد اشخاصی در اراضی ملی واقع در روستای قلعه تپه رودخانه بر در اراضی ملی به مساحت بیش از 12 هکتار اقدام به کاشت فسیل نخل و احداث شخم و شیار کرده اند. با حکم قاضی دادگستری زیارتعلی، همکاری نیروی انتظامی پاسگاه رودخانه بر و نیروهای یگان حفاظت این اداره، زمین ها رفع تصرف و به دولت برگردانده شد.

وی به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرف اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی است و با هرگونه تصرف اراضی کلی برخورد می کند.

او افزود: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفنی 1504 و 139 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.

پایان خبر آژیراک 

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان رودان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان رودان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان رودان"، کلیک کنید.