رکورد معاملات طلا شکسته شد/ چقدر طلا در یک روز فروش رفت؟

رکورد معاملات طلا شکسته شد/ چقدر طلا در یک روز فروش رفت؟

به گزارش آژیراک،در سی و ششمین جلسه حراج شمش طلا که امروز یکشنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۵۴۴ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

آژیراک در خبری نوشت:بنابراین از مجموع ۶۰۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۵۴۴ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است، طی ۳۶ حراج حضوری شمش طلای برگزار شده در مرکز مبادله ایران، ۶۳۶۸ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار مورد معامله قرار گرفته و در پانزدهمین جلسه حراج سکه طلا نیز بناست فردا دوشنبه مورخ ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳، برگزار شود. این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به‌آدرس اینترنتی « market.ice.ir» برگزار می‌شود و دارایی موضوع پانزدهمین حراج، تمام‌سکه، نیم‌سکه و ربع‌سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی است.

بر اساس آمار، تاکنون و در مجموع ۱۴ حراج برگزارشده جمعاً ۲۶۳ هزار و ۵۶۸ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

217

رکورد معاملات طلا شکسته شد/ چقدر طلا در یک روز فروش رفت؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رکورد معاملات طلا شکسته شد/ چقدر طلا در یک روز فروش رفت؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رکورد معاملات طلا شکسته شد/ چقدر طلا در یک روز فروش رفت؟"، کلیک کنید.