سرانه فضای سبز در شهر سی سخت حدود ۳ برار میانگین کشور

سرانه فضای سبز در شهر سی سخت حدود ۳ برار میانگین کشور

آژیراک/کهگیلویه و بویراحمد شهردار سی‌سخت گفت: سرانه فضای سبز در شهر سی سخت ۲.۵ تا سه برابر میانگین کشور است.

سجاد بهرامی در جمع خبرنگاران افزود: در ۸۵ روز اخیر ناهماهنگی‌های شهرداری به دستگاه ادارات به خصوص دستگاه خدمات رسان ی نشست‌هایی جهت ارائه خدمات عمومی برطرف شد.

وی اظهار کرد: ۱۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت و روکش با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در خیابان‌های شهر سی سخت انجام شده است.

شهردار سی سخت خاطرنشان کرد: ۴۴۰ متر دیوار حایل و جدول گذاری در خیابان‌ها و مسیرهای سوار رو چه در زلزله دچار خسارت شده بودند با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

بهرامی تصریح کرد: ۹۸۲۵ متر رنگ آمیزی جداول و میادین بلوارهای سطح شهر با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان انجام شد.

وی ادامه داد: در خصوص آشکارسازی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز در سطح شهر در ۶ نقطه اقدامات لازم را انجام دادیم.

شهردار سی سقف عنوان کرد: دو دستگاه خودرو به ناوگان خودرویی شهرداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰میلیون‌تومان اضافه شده است، ناوگان خودرویی شهرداری با اعتبار بالابر ۸۰۰ میلیون تومان تعمیر و بازسازی شدند، همچنین کار هرس درختان در معابر، بلوارها و پارک‌های شهر انجام شد.

وی ادامه داد: طی این مدت ۴ ماه حقوق کارمندان شهرداری سی سخت پرداخت شد در حالی که کارکنان شهرداری ۱۸ ماه حقوق معوق دارند.

شهردار سی سخت عنوان کرد: شهر سی سخت، مرکز شهرستان دنا در ۳۵ کیلومتری شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر دارد.

بهرامی تاکید کرد: سرانه فضای سبز در شهر سی سخت ۲.۵ تا سه برابر میانگین کشور است.

وی اظهار کرد: شهر سی سخت ۵۰ هزار متر مربع معابر خاکی و مضمحل دارد. 

شهردار سی سخت گفت: ماهانه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ۷۰ نفر نیروی این شهرداری حقوق پرداخت می‌کنیم. 

به گزارش آژیراک، بهرامی بیان کرد: شهرداری سی سخت آماده استقبال از سرمایه‌گذاران است. 

پایان خبر آژیراک

سرانه فضای سبز در شهر سی سخت حدود ۳ برار میانگین کشور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرانه فضای سبز در شهر سی سخت حدود ۳ برار میانگین کشور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرانه فضای سبز در شهر سی سخت حدود ۳ برار میانگین کشور"، کلیک کنید.