سفرهای شهید رییسی به خوزستان برکات زیادی برای استان داشت

سفرهای شهید رییسی به خوزستان برکات زیادی برای استان داشت

آژیراک/خوزستان معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: 8 سفر شهید رییسی به خوزستان برکات زیادی برای پیشرفت و آبادانی استان داشت.

محمد خانچی در برنامه تلویزیونی خادم الرضا به سفرهای استانی سیدشهدای خدمت به استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: خوزستان اولین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور در روزهای نخست دولت مردمی سیزدهم بود که برکات فراوانی در راستای پیشرفت و آبادانی استان در برداشت که می توان شتاب گیری طرح آبرسانی غدیر و بهره برداری از آن در کمتر از یک سال و همچنین دو خطه کردن راه آهن اندیمشک به اهواز و بهره برداری از آن در مدت کمتر از یک سال اشاره کرد.

به گزارش آژیراک، وی به حادثه تلخ اندیکا اشاره کرد و افزود: حضور سرزده ریاست محترم جمهور به شهرستان اندیکا سبب ایجاد تحول عظیم در این شهرستان شد و غبار محرومیت از این منطقه را زدود.

خانچی با اشاره به سالگرد حادثه متروپل عنوان کرد: مشی حضرت آیت الله رییسی حضور در کنار مردم در مواقع حادثه ها بود و در هر شرایطی. متروپل شاید هیچ ارتباطی به دولت و سیستم دولت نداشته ولی چون مردم شریف آبادان را متاثر و متضرر کرده بود با حضور خود و هیات وزیران تسکینی بر آلام مردم قهرمان آبادان شد و با دستور ایشان بعد از این حادثه کارگروه پایش ساختمان های بلند مرتبه و ناایمن در سراسر کشور تشکیل شد.

وی افزود: یکی از اولویت های دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور شهید توجه به مناطق محروم بود که در حضور ایشان در 8 سفر به استان بسیار این اقدام به چشم خورد و توجه به محرومین و محرومیت زدایی از برنامه های مستمر ایشان بود و آخرین هدیه ایشان به محرومین استان تحویل 1602 منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سطح استان بود.

خانچی گفت: توجه به مردم و جوانان در سفرهای استانی بسیار چشمگیر بود و بارها و بارها در طول مسیر اگر تجمعی مشاهده می کردند متوقف و به حرف و درد دل های این مردم گوش و این مشکلات تا حل آن ها پیگیری مستمر می شد.

پایان خبر آژیراک

سفرهای شهید رییسی به خوزستان برکات زیادی برای استان داشت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سفرهای شهید رییسی به خوزستان برکات زیادی برای استان داشت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سفرهای شهید رییسی به خوزستان برکات زیادی برای استان داشت"، کلیک کنید.