سمیعی: استقلال فصل بعد قوی برمی گردد

سمیعی: استقلال فصل بعد قوی برمی گردد

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال می گوید «سال آینده قوی تر و محکم تر در مسابقات خواهیم بود.»

به گزارش آژیراک، فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، پس از بازی مقابل پیکان به خبرنگاران گفت: از هواداران استقلال تشکر می کنم که امسال هم مثل همیشه از تیم حمایت کردند. تا این لحظه با اینکه تیم ترکیب فوق العاده ای در مقایسه با رقیبان نداشت، خوب پیش رفت. تیم با حمایت هواداران، کادر فنی و همه کسانی که نقش داشتند و توانستند کمک کنند تا این مرحله جلو آمد و با 67 امتیاز نایب قهرمان شد.

او ادامه داد: تا حالا امکان نداشته است تیمی با این امتیاز نایب قهرمان شود. اینها همه مرهون حمایت هواداران، درایت کادر فنی و غیرت و تلاش خستگی ناپذیر بازیکنان است. از همه آنها تشکر می کنیم. استقلال همچنان بزرگ ترین تیم ایرانی در تاریخ جام باشگاه های آسیاست و به امید خدا فصل آینده با یک ترکیب قوی و تقویت خوب به مسابقات قدم می گذارد.

او در مورد شایعات درباره آینده جواد نکونام عنوان کرد: فعلاً آقای نکونام برنامه داده و کار را پیش می برد. سال آینده قوی تر و محکم تر در مسابقات خواهیم بود.

او در خصوص اینکه آیا به عنوان سرپرست مدیرعاملی در آینده نکونام تاثیرگذار است یا خیر؟ گفت: در گذشته استقلال مدیرعامل محور بود. به این دلیل که سهام داری نبود که بتواند تزریق بودجه کند و پشت باشگاه باشد. مجلس شورای اسلامی در سال 93  مصوبه ای داشت و کمک به ورزش قهرمانی را ممنوع کرد اما از این به بعد باشگاه مالک محور است که از طریق هیات مدیره تصمیمات خود را اتخاذ می کند. مدیرعامل هم در چارچوب مصوبات هیات مدیره فعالیت می کند. بنابراین فرقی نمی کند چه کسی مدیرعامل باشد. در حال حاضر هولدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال، مبلغ سنگینی برای تملک باشگاه پرداخته و قرار است هزینه سنگینی هم بابت تقویت تیم و رسیدگی به زیرساخت ها بپردازد. هولدینگ نقطه نظراتش را از طریق هیات مدیره اعمال می کند.

او در مورد دیدار نماینده هولدینگ خیلج فارس با بازیکنان در رختکن پس از بازی گفت: آقای شهریاری وارد رختکن نشد. ایشان یک لحظه بازیکنان را کنار زمین دیدند، خسته نباشید گفتند و از تلاش هایشان تشکر کردند و به عنوان نماینده هولدینگ تاکید کردند که به حمایت خود از باشگاه ادامه خواهند داد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیتش در باشگاه استقلال نیز گفت: در خصوص مدیرعامل هیات مدیره باشگاه تصمیم می گیرد.

پایان خبر آژیراک

سمیعی: استقلال فصل بعد قوی برمی گردد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سمیعی: استقلال فصل بعد قوی برمی گردد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سمیعی: استقلال فصل بعد قوی برمی گردد"، کلیک کنید.