سکوت یک دقیقه ای مجمع عمومی سازمان ملل به احترام شهید رییسی

سکوت یک دقیقه ای مجمع عمومی سازمان ملل به احترام شهید رییسی

به گزارش آژیراک، رییس مجمع عمومی سازمان ملل متحد به احترام شهید «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور فقید ایران و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد، اعلام کرد که در آغاز نشست یک دقیقه سکوت اعلام می کند.

بر اساس اعلام تلویزیون سازمان ملل، پس از اعلام وی، اعضای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به احترام شهید «سید ابراهیم رییسی» از جای خود بلند شده و یک دقیقه سکوت کردند.

به گزارش آژیراک، این در حالیست که اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد دوشنبه 31 اردیبهشت ماه به احترام شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه، یک دقیقه سکوت کردند.

همچنین، روز سه شنبه به احترام رییس جمهور و وزیر امور خارجه شهید جمهوری اسلامی ایران و سایر شهدای سانحه هوایی، پرچم سازمان ملل متحد نیمه افراشته شد و پرچم کشورهای عضو سازمان ملل متحد در مقرهای این سازمان پایین آمد.

310310

سکوت یک دقیقه ای مجمع عمومی سازمان ملل به احترام شهید رییسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سکوت یک دقیقه ای مجمع عمومی سازمان ملل به احترام شهید رییسی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سکوت یک دقیقه ای مجمع عمومی سازمان ملل به احترام شهید رییسی"، کلیک کنید.