شهید آیت الله رییسی، رییس جمهوری ولایی و مردم دار بود

شهید آیت الله رییسی، رییس جمهوری ولایی و مردم دار بود

آژیراک/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، گفت: مردم داری، خدمتگزاری و خستگی ناپذیری و اخلاق مداری از ویژگی های خاص شهید آیت الله رییسی بود.

اکبر فتحی عصر امروز سوم خردادماه در حاشیه مراسم شام غریبان شهید آیت آلله آل هاشم در مصلی امام خمینی(ره) تبریز در گفت وگو با آژیراک، اظهار کرد: شهید رییسی در این مدت کم توانسته بود پروژه های نیمه تمامی را که تحویل گرفته بود به اتمام برساند، تکمیل سد قیزقلعه سی نیز از پروژه های نیمه تمامی بود که در دوه ی دولت سیزدهم تکمیل و افتتاح شد.

وی ادامه داد: آقای رییسی نشان داد که تا پای جان بر پای این نظام خواهد بود.

فتحی اضافه کرد: در این حادثه کشور ایران به خصوص آذربایجان شرقی خسارت بزرگی دیده و امام جمعه ی محبوب و استاندار جوانش را از دست داد.

وی تاکید کرد: امام جمعه ای که هرچقدر از خوبی او بگوییم کم است و کلمات در توصیف شخصیت والای شهید آل هاشم عاجزند.

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی عنوان کرد: مالک رحمتی اقدامات زیادی را در مدت کمی که استاندار آذربایجان شرقی بود انجام داد، امیدوارم سایر مسیولان استان نیز از این شهید خدمت الگو گرفته و راه وی را ادامه دهند.

پایان خبر آژیراک 

شهید آیت الله رییسی، رییس جمهوری ولایی و مردم دار بود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید آیت الله رییسی، رییس جمهوری ولایی و مردم دار بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید آیت الله رییسی، رییس جمهوری ولایی و مردم دار بود"، کلیک کنید.