طرح ترافیکی چهارشنبه پایان سال در سنندج

طرح ترافیکی چهارشنبه پایان سال در سنندج

به گزارش خبرگزاری آژیراک از سنندج، سرهنگ رضا همتی زاده رییس پلیس راهور استان کردستان اظهار کرد: تمهیدات و محدویت های ترافیکی به مناسبت چهارشنبه آخر سال از ساعت 1530 روز سه شنبه مورخ 22 اسفندماه 1402 در سطح معابر درون شهری شهر سنندج به میزان وجود ترافیک در راستای تسهیل در عبور و مرور اجراء می شود.
وی اضافه کرد: اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در محدوده کمربندی آبیدر، از میدان گاز تا پارک روجیار به صورت کامل اجراء می شود.

سرهنگ همتی زاده ادامه داد: محدودیت ترافیکی از میدان گاز تا پارک روجیار به صورت کامل در کمربندی آبیدر در مسیر رفت و برگشت اجرا می شود، مسیرهای جایگزین برای تردد خودروها پیش بینی شده و مردم می توانند از بلوار چمران، بلوار آزادگان، خیابان غفور، بلوار حمدی و شهرک زاگرس عبور کنند.
وی بیان کرد: اجرای این محدودیت ها در سایر میادین در صورت سنگین بودن ترافیک در میدان پارک محمدی و میدان جهاد (گریزه) به صورت مقطعی اجراء می گردد.

46

طرح ترافیکی چهارشنبه پایان سال در سنندج

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح ترافیکی چهارشنبه پایان سال در سنندج" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح ترافیکی چهارشنبه پایان سال در سنندج"، کلیک کنید.