عضویت 22 هزار عضو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی

عضویت 22 هزار عضو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری آژیراک از آذربایجان غربی، زهرا آبسوران در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت های کانون پرورش فکری در تابستان 1403 با عنوان «تابستانتو بساز» اجرا خواهدشد و در استان آذربایجان غربی، 35 مرکز ثابت ، پستی و سیار، 65 فعالیت برای کودکان 4 تا 18 سال در برنامه های تابستانه پیش بینی کرده اند.

آبسوران اظهار کرد: زنگ آغاز رسمی فعالیت های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور در بیستم خردادماه به صدا درمی آید.

وی افزود: در راستای اجرای طرح شاداب سازی مراکز کانون استان نیز که از خرداد سال جاری در حال اجرا است 50 میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف جذب شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادمه داد: در حال حاضر بیش از22 هزار نفر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی هستند که در 60 رشته فعالیت دارند.

وی همچنین افزود:در راستای احکام جایگزین حبس تاکنون در 3 شهرستان ارومیه، اشنویه و تکاب بیش از 100 میلیون تومان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کمک شده است.

46

عضویت 22 هزار عضو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عضویت 22 هزار عضو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عضویت 22 هزار عضو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی"، کلیک کنید.