عکس | این سلفی چقدر می ارزد؟

عکس | این سلفی چقدر می ارزد؟

روز چهارشنبه مراسم تشییع شهدای سانحه هوایی در تهران برگزار شد.در این مراسم آحاد مردم،سیاسیون،مقامات کشور و لشگری و البته چهره های مختلف ورزشی حضور داشتند.

بدون شک این وظیفه همه مردم ایران بود تا اگر امکانش را داشتند زیر تابوت این شهدا را بگیرند تا شاید،همین یک قدم،توشه ای باشد برای شفاعت شهدا از ما در فردای قیامت.

در این مراسم روسای زیادی از فدراسیون های مختلف شرکت داشتند که عکس خیلی از آنها توسط عکاس ها،دوربین های صدا و سیما و …شکار شد.روسایی که دلی آمده بودند تا با رییس جمهور محبوب شان وداع کنند؛با این حال تصویری عجیب از مازیار ناظمی،رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منتشر شد که جای هزار و یک بحث دارد.

لازم است چند نکته را به دوست خوبم آقا مازیار گوشزد کنم تا دیگر در چنین مراسم هایی،سلفی با لب خندان نگیرد.

مازیار جان! کسی شما را اجبار نکرده بود تا برای شرکت در مراسم تشییع جنازه شهدا شرکت داشته باشید.نمی دانم چرا این حس را دارم که فقط به این مراسم رفته بودید تا نشان بدهید که آنجا حضور داشته اید! چه اگر این طور نبود با رفیق شفیق تان دست به دوربین نمی شدید و پشت به بنری به آن بزرگی که عکس شهدا را نمایش می داد،سلفی نمی گرفتید.!

مازیار جان ناظمی!شرکت در چنین مراسم هایی معمولا به دور از خنده و شوخی است و برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا.در عکسی که منتشر شده چنین چیزی نمایان نیست.

حس خودم این است که آن سلفی،یک سلفی شخصی نبوده است،چرا که اگر شخصی بود باید در گالری تلفن همراه خودت باقی می ماند،پس مشخص است که این سلفی از طریق تلفن شما برای یک فرد ارسال شده(و شاید آن فرد این را رسانه ای کرده است،یا برای کسی فرستاده تا رسانه ای شود) ایست و این قصه را نمی شود کتمان کرد که سلفی منتشر شده برای اثبات حضور در مراسم بوده است.

دیگر عرضی ندارم مازیار جان و برای شما،فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم.

251 251

عکس | این سلفی چقدر می ارزد؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | این سلفی چقدر می ارزد؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | این سلفی چقدر می ارزد؟"، کلیک کنید.