فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل‌های آینده منتقل شود

فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل‌های آینده منتقل شود

آژیراک/زنجان فرماندار شهرستان زنجان بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در میان نسل جوان تأکید کرد.

پرویز خالقی امروز (ششم مرداد ماه) در بازدید از موزه‌ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ عظیمی از رشادت‌ها و فداکاری‌های ملت بزرگ ایران اسلامی است که باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است، گفت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف باید با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنند.

فرماندار شهرستان زنجان همچنین با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار، بیان کرد: رسانه‌ها باید با تولید و پخش برنامه‌های فرهنگی و هنری، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را به تصویر بکشند.

در این دیدار، سرهنگ شمس‌الدین موسوی نیز با ارائه‌ گزارشی از اقدامات انجام‌شده در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: برای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری یادواره‌های شهدا، اردوهای جهادی، مسابقات فرهنگی و هنری در دستور کار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از آمادگی این اداره‌ کل برای همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای آشنایی شهروندان با موزه آثار دفاع مقدس خبر داد.

‌به گزارش آژیراک به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زنجان، در پایان این دیدار، فرماندار شهرستان زنجان در بازدید از موزه‌ آثار دفاع مقدس و روند پیشرفت فیزیکی آن، خواستار همکاری همه‌ دستگاه‌ها در راستای تسریع و تسهیل در روند تکمیل آثار و بناهای این فضا شد.

پایان خبر آژیراک

فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل‌های آینده منتقل شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل‌های آینده منتقل شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل‌های آینده منتقل شود"، کلیک کنید.