لحظه انهدام پهپاد آمریکایی بر فراز مارب یمن+ فیلم

لحظه انهدام پهپاد آمریکایی بر فراز مارب یمن+ فیلم

منابع یمنی ویدیویی از لحظه سرنگونی پهپاد 32 میلیون دلاری آمریکایی بر فراز مارب یمن منتشر کردند.

 گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آژیراک به نقل از المسیره، منابع یمنی فایل ویدیویی سرنگونی پهپاد MQ-9 با استفاده از موشک های زمین به هوای بومی را منتشر کردند.

این درحالی است که سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن ظهر امروز در اظهاراتی اقدام این کشور مبنی بر ساقط کردن پهپاد MQ-9 با استفاده از موشک های زمین به هوای بومی را به صورت رسمی تایید و اعلام کرد که پدافند هوایی یمن این پهپاد پیشرفته آمریکایی را در آسمان مارب شمالی واقع در شرق یمن هدف قرار داد.

سریع ضمن قرایت بیانیه نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که این چهارمین پهپاد آمریکایی است که در جریان عملیات فتح موعود و جهاد مقدس یمنی ها در پشتیبانی از نوار غزه ساقط شده است.

این چهارمین پهپاد آمریکایی از نوع MQ-9 است که از سوی پدافند هوایی یمن از هشتم نوامبر گذشته تاکنون آن را ساقط کرده اند. یش از این در روز 25 آوریل یکی از این پهپادها توسط نیروهای دفاع هوایی یمن و در جریان تجاوز به حریم هوایی این کشور در استان صعده واقع در شمال یمن ساقط شد.

لحظه انهدام پهپاد آمریکایی بر فراز مارب یمن+ فیلم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لحظه انهدام پهپاد آمریکایی بر فراز مارب یمن+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لحظه انهدام پهپاد آمریکایی بر فراز مارب یمن+ فیلم"، کلیک کنید.