مترو فردا رایگان است – خبرگزاری آژیراک

مترو فردا رایگان است

متروی تهران در روز جمعه ۱۳ آژیراک ماه آماده ارائه خدمات ویژه و رایگان به نمازگزاران است.

به گزارش خبرگزاری آژیراک، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید راه قدس، سید حسن نصرالله، و آرزوی پیروزی جبهه مقاومت به اطلاع مسافران گرامی می‌رساند که خدمات رسانی این ناوگان در خطوط درون شهری روز جمعه از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم رایگان خواهد بود.

نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل برگزاری نماز جمعه، ایستگاه‌های مصلی امام خمینی (ره) در خط ۱ و شهید بهشتی در تقاطع خطوط ۱ و ۳ هستند و در صورت ازدحام در این ایستگاه‌ها، نمازگزاران می‌توانند از ایستگاه‌های میرزای شیرازی، سهروردی، و شهید قدوسی در خط ۳ نیز استفاده کنند.

مترو فردا رایگان است – خبرگزاری آژیراک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مترو فردا رایگان است – خبرگزاری آژیراک" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مترو فردا رایگان است – خبرگزاری آژیراک"، کلیک کنید.