«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» دوباره به صحنه برگشت

«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» دوباره به صحنه برگشت

به گزارش خبرگزاری آژیراک،، نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» به نویسندگی حسین‌کیانی و کارگردانی کارن کیانی با بازی بهروز پناهنده که دور اول اجراهای خود را در تالار مولوی پشت سرگذاشت و پرمخاطب‌ترین تئاتر سالن کوچک تالار مولوی در سال جاری شد، سری جدید اجراهای خود را به تهیه‌کنندگی رویا میرعلمی از ۱۷ تیر در تئاتر هامون آغاز می‌کند.
«این نمایش» به مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز، مقلد معروف و محبوب و محجوب عصر ناصری در تماشاخانه‌ مدرسه‌ مبارکه‌ دارالفنون در شبی تلخ، طولانی و طاقت‌فرسا می‌پردازد. دور اول اجرای این نمایش از ۱۵ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن کوچک تالار مولوی روی صحنه رفت.

۵۷۲۲۰

«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» دوباره به صحنه برگشت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» دوباره به صحنه برگشت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» دوباره به صحنه برگشت"، کلیک کنید.