مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: امنیتمان را مدیون سبزپوشان مدافع کشور هستیم

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: امنیتمان را مدیون سبزپوشان مدافع کشور هستیم

به گزارش آژیراک، «عطاالله معروفخانی»، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در سی و پنجمین جشنواره امتنان استان هرمزگان بیان کرد: امنیتی که امروز داریم را مدیون مجاهدت های شبانه روزی سبزپوشان مدافع کشور و سپاهیان جان برکف هستیم که با عملیات وعده صادق علیه رژیم کودک کش صهیونیستی اقتدارآفرینی کردند.

وی افزود: به فرمایش امام خمینی اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و امروز سپاهیان عزیز به مردم و کشور ما عزت و اقتدار بخشیدند و باعث شدند مردم به کارگران خود افتخار کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اضافه کرد: کارگران کشور با عملکرد خود در حوزه تولید و نظامی باعث شدند سبزپوشان و سرافرازان و سپاهیان جمهوری اسلامی گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم بشکنند و ما به این اقتدار، افتخار می کنیم.

46

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: امنیتمان را مدیون سبزپوشان مدافع کشور هستیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: امنیتمان را مدیون سبزپوشان مدافع کشور هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: امنیتمان را مدیون سبزپوشان مدافع کشور هستیم"، کلیک کنید.