مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء از ورزشگاه آزادی بازدید کرد

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء از ورزشگاه آزادی بازدید کرد

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء به همراه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از روند بازسازی ورزشگاه آزادی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، صبح امروز یکشنبه 28 مرداد 1403 محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) ضمن برگزاری جلسه با مدیرعامل و معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از برنامه های مرتبط جهت آماده سازی ورزشگاه آزادی نیز بازدید کرد.

در این بازدید، پیمانکار و مشاوران پروژه ورزشگاه آزادی، آخرین توضیحات و اقدامات انجام شده را پیرامون فرآیند بهسازی ورزشگاه آزادی ارائه دادند.

در ادامه مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء اظهار داشت: امروز یک ظرفیت فنی و تجهیزاتی قوی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء وجود دارد که هر پروژه در هر سطحی از تکنولوژی و هر حجم را می‌توان به قرارگاه خاتم الانبیاء واگذار کرد. ان شاالله با بازسازی ورزشگاه آزادی قدم مثبتی برای ورزش کشور برداریم.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء از ورزشگاه آزادی بازدید کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء از ورزشگاه آزادی بازدید کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء از ورزشگاه آزادی بازدید کرد"، کلیک کنید.