مشارکت حداکثری در انتخابات به دشمن اجازه اشتباهات محاسباتی نمی‌دهد

مشارکت حداکثری در انتخابات به دشمن اجازه اشتباهات محاسباتی نمی‌دهد

آژیراک/همدان جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم است، گفت: مشارکت حداکثری به حسب ظاهر یک روز بیشتر نیست اما اثر بسیار بزرگی دارد.

سردار علی فدوی چهارشنبه ۳۰ خرداد در آیین افتتاح ۱۳۱۳ پروژه محرومیت زدایی، تجلیل از جهادگران و فعالان اقتصادمقاومتی و اهدا ۱۱۰ جهیزیه به نوعروسان استان همدان، با اشاره به وجود بیش از ۵۰ شهید خدمت در راه پروژه‌های محرومیت زدایی، اظهار کرد: همه مردم درگیر این کار هستند، بسیج یعنی همه مردم و همه مردم برای خدمت به مردمان دیگر تلاش دارند.

وی بابیان اینکه در همه زمینه‌هایی که نیاز باشد این کار را ادامه می‌دهیم تا وقتی موضوعاتی که در کشور زمین مانده، تمام شود، تصریح کرد: قدم‌های بزرگی در دوران آیت الله رئیسی برداشته شد که امیدواریم با قدرت بیشتر بتوانیم ادامه دهیم.

وی با تأکید براینکه سپاه پای کار است، خاطرنشان کرد: تمامی پروژه‌ها چه توسط بسیج سازندگی و چه قرارگاه خاتم‌الانبیا و همه موضوعات کشور را دربر می‌گیرد، باید انجام شود.

سردار فدوی با بیان اینکه برای انتخابات بزرگ باید پای کار برویم، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات خیرات و برکات زیادی دارد از جمله اینکه در ذهن و عمل دشمنان باعث می‌شود اشتباهات محاسباتی دیگری را انجام ندهند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه در طول ۴۵ سال گذشته همه دشمنی‌های دشمنان در اثر اشتباه محاسباتی به وجود آمده است و با شکست مواجه شده است، یادآور شد: ما پای کار بودیم دشمنان را باشکست روبرو کنیم ولی اشتباه محاسباتی باعث شکست دشمن شده است و برای این کار هزینه دادیم به طوریکه هشت سال جنگ  و ۲۰۰ هزار شهید از هزینه‌های کشور بوده است.

وی با بیان اینکه ما پیروزی به دست آوردیم اما هزینه دادیم، تأکید کرد: نباید بگذاریم دوباره شیطان بزرگ که در ذاتش دشمنی با جبهه حق است، دچار اشتباه محاسباتی شود اگرچه شکست خواهیم داد اما نباید اجازه دهیم هزینه برای کشور به وجود بیاید.

سردار فدوی با بیان اینکه شرکت در انتخابات خیر و برکت زیادی دارد به طوریکه باعث می‌شود دشمنان جرأت نکنند حتی در ذهن خود، اقدامی علیه ما را طراحی کنند، گفت: برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم، این کار خیر داری است.

این مقام مسئول با تأکید براینکه خبیثان عالم می‌گویند که پای صندوق رأی نروید، یادآور شد: باید در انتخابات هشتم تیرماه باید مشارکت حداکثری داشته باشیم چرا که خیرات بسیاری برای خودمان خواهد داشت.

سردار فدوی با اشاره به اینکه وقتی همه توان سپاه درگیر جوابگوی شیطنت شیاطین شود توانمندی برای این کارها کم می‌شود، خطاب به بسیجیان و جهادگران اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: همه مسائل اقتصادی را حل کنید و می‌توانیم حل کنیم. ما کارهای سخت را حل کردیم و در بقیه کارها هم باید پای کار برویم.

پایان خبر آژیراک

مشارکت حداکثری در انتخابات به دشمن اجازه اشتباهات محاسباتی نمی‌دهد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت حداکثری در انتخابات به دشمن اجازه اشتباهات محاسباتی نمی‌دهد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت حداکثری در انتخابات به دشمن اجازه اشتباهات محاسباتی نمی‌دهد"، کلیک کنید.