مشاور بایدن به شایعات پایان داد/ دنبال افزایش محبوبیت نیستیم

مشاور بایدن به شایعات پایان داد/ دنبال افزایش محبوبیت نیستیم

به گزارش آژیراک یکی از مشاوران «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد انتخابات ۲۰۲۴ این کشور در واکنش به انتقادات از عملکرد بایدن در نخستین مناظره انتخاباتی، گفت او قصد کناره‌گیری ندارد و به رقابت ادامه خواهد داد.

به نقل از آژیراک مشاور بایدن با بیان اینکه رأی‌دهندگان آمریکایی حمایت زیادی از بایدن به عمل می‌آورند، گفت ستاد بایدن هرگز به دنبال این نبوده که در یک مناظره محبوبیت او را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

او با یادآوری اینکه در برهه‌ای از انتخابات مقدماتی ۲۰۲۰ آمریکا نیز بسیاری خواستار کناره‌گیری بایدن بودند، گفت: «جو بایدن بی‌شک کناره‌گیری نخواهد کرد.»

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۴ و بایدن بامداد امروز (جمعه به وقت ایران) نخستین مناظره خود در رقابت‌های انتخاباتی امسال آمریکا را برگزار کردند.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» که برگزارکننده مناظره بود، اعلام کرد نظرسنجی انجام‌شده توسط این شبکه نشان می‌دهد ترامپ نسبت به بایدن عملکرد بهتری داشته است. بر اساس این نظرسنجی، ۶۷ درصد از شرکت‌کنندگان می‌گویند ترامپ عملکرد بهتری نسبت به بایدن داشت و در مقابل، تنها ۳۳ درصد از آن‌ها باور دارند که عملکرد بایدن بهتر از رقیب جمهوری‌خواه او بوده است.

نظرسنجی سی‌ان‌ان همچنین نشان می‌دهد که میزان محبوبیت جو بایدن پس از مناظره امروز ۶ درصد کاهش یافته و از ۳۷ درصد به ۳۱ درصد رسیده است. در مقابل، ترامپ با عملکرد خود در مناظره توانسته محبوبیت خود را افزایش داده و آن را از ۴۰ درصد به ۴۳ درصد برساند.

مشاور بایدن با استناد به نظرسنجی حزب دموکرات در یکی از ایالت‌های مرکزی آمریکا، مدعی شد که عملکرد ترامپ در مناظره امروز موجب دل‌زدگی رأی‌دهندگان مستقل شده است؛ کسانی که در تعیین نتیجه انتخابات نقش تأثیرگذاری دارند.

او همچنین مدعی شد که با وجود انتقادات مطرح‌شده از عملکرد بایدن در این مناظره، میزان حمایت‌های مالی مردمی از او پس از پایان مناظره افزایش چشمگیری داشته و به رقم بی‌سابقه‌ای رسیده که از آغاز کارزار انتخاباتی امسال بایدن تا کنون بی‌سابقه بوده است.

311311

مشاور بایدن به شایعات پایان داد/ دنبال افزایش محبوبیت نیستیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشاور بایدن به شایعات پایان داد/ دنبال افزایش محبوبیت نیستیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشاور بایدن به شایعات پایان داد/ دنبال افزایش محبوبیت نیستیم"، کلیک کنید.