مه‌گرفتگی در ۳ محور شمالی کشور

مه‌گرفتگی در ۳ محور شمالی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از مه‌گرفتگی در سه محور شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌گو با آژیراک، درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش آخرین رصد دوربین‌های پلیس، در ارتفاعات محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه مه‌گرفتگی دیده شده است به همین دلیل به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت کم و چراغ‌های روشن در جاده رانندگی کنند. همچنین باید حواس‌پرتی را به حداقل برسانید و به صدای ترافیکی گوش دهید؛ زیرا ممکن است نتوانید سایر خودروها را ببینید اما صدای آن ها شنیده می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌ها افزود: در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا ترافیک نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: همچنین ترافیک در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس و در آزادراه ساوه – تهران محدوده احمدآباد مستوفی نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است. 

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

پایان خبر آژیراک

مه‌گرفتگی در ۳ محور شمالی کشور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مه‌گرفتگی در ۳ محور شمالی کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مه‌گرفتگی در ۳ محور شمالی کشور"، کلیک کنید.