میرجلیلی: رئییسی 3 بار با جامعه ورزشی دیدار کرد/ رئیس جمهور آینده باید دنبال ورزش همگانی قوی باشد

ورزش در آینه انتخابات ریاست جمهوری؛

میرجلیلی: رئییسی 3 بار با جامعه ورزشی دیدار کرد رئیس جمهور آینده باید دنبال ورزش همگانی قوی باشد

رییس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: اگر بخواهیم ورزش قهرمانی قوی داشته باشیم، ابتدا باید ورزش همگانی قوی داشته باشیم و از بین ورزش همگانی استعدادها شناسایی شوند.

مهدی میرجلیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، ضمن گرامی داشت یاد شهدای خدمت، در خصوص دولت چهاردهم و انتظارات از این دولت گفت: جامعه ورزش یک رئیس جمهور مردمی و حمایتگر از جامعه ورزشی نیاز دارد. رئیس جمهوری نیاز است که بحث سلامت و حضور آحاد مردم را در ورزش فراهم کند. در طول مدتی که آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور خدمت و فعالیت می کردند، بیش از سه بار با جامعه ورزش دیدار کرد و ورزشکاران را مورد تجلیل قرار داد و یک ارتباط صمیمی بین رئیس جمهور و ورزشکاران و قهرمانان برقرار شده بود.

وی افزود: مردم با حضور حداکثری در این انتخابات، رئیس جمهوری را انتخاب خواهند کرد که هم مردمی باشد هم به فکر سلامت و ورزش مردم باشد. از آنجایی که ورزش همگانی و قهرمانی، فرایندی است، اگر بخواهیم ورزش قهرمانی قوی داشته باشیم، ابتدا باید ورزش همگانی قوی داشته باشیم و از بین ورزش همگانی استعداد ها شناسایی شوند و تیم های ملی ما به واسطه استعدادیابی، آموزش و قهرمان پروری سازماندهی شوند تا ان شاالله در عرصه های بین المللی نقش آفرین باشند.

میرجلیلی: رئییسی 3 بار با جامعه ورزشی دیدار کرد/ رئیس جمهور آینده باید دنبال ورزش همگانی قوی باشد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میرجلیلی: رئییسی 3 بار با جامعه ورزشی دیدار کرد/ رئیس جمهور آینده باید دنبال ورزش همگانی قوی باشد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میرجلیلی: رئییسی 3 بار با جامعه ورزشی دیدار کرد/ رئیس جمهور آینده باید دنبال ورزش همگانی قوی باشد"، کلیک کنید.