نمایندگان نامزدها از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بازدید کردند

نمایندگان نامزدها از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بازدید کردند

نمایندگان ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، نمایندگان ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری پیش از ظهر امروز (جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳) از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری بازدید کردند.

عباس کریمی نماینده مسعود پزشکیان، مصطفی ابطحی نماینده مصطفی پورمحمدی، حسین طلا نماینده سعید جلیلی و علی نوریجانی نماینده محمدباقر قالیباف بودند که در این بازدید حضور داشتند.

نمایندگان نامزدها  در گفت‌وگو با مسئولان و کارشناسان ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جریان روند اخذ رای در تمامی شعب داخل و خارج از کشور و فرآیند نظارت بر آن قرار گرفتند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز در حدود ۵۹ هزار شعبه در داخل و خارج از کشور آغاز شده است.

نمایندگان نامزدها از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بازدید کردند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایندگان نامزدها از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بازدید کردند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایندگان نامزدها از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بازدید کردند"، کلیک کنید.