هشدار مدیریت بحران به اهالی پایتخت

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با هشدار نسبت به طبیعت گردی به ویژه در ساعات بعد از ظهر، از شهروندان خواست از اتراق کنار رودخانه ها و ایستادن کنار درختان و سازه ها و بنا های سست و نیمه کاره پرهیز و دامداران هم از چرای دام در حاشیه رود ها و نواحی مرتفع خودداری کنند.

هشدار مدیریت بحران به اهالی پایتخت

آفتاب نیوز :

حامد یزدی آژیراک بعد از ظهر پنجشنبه از صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر تقویت ناپایداری های جوی با تاکید بر هشدار زرد قبلی خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از بعد از ظهر امروز پنج شنبه 24 خرداد ماه تا روز شنبه 26 خرداد ماه شاهد تقویت این ناپایداری خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه با اشاره به وقوع باد شدید تا خیلی شدید و بروز گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی و برخی مناطق غربی، گفت: به طبیعت گردان توصیه می شود از فعالیت های طبیعت گردی به خصوص در ساعات بعد از ظهر خودداری کنند و ذینفعان از استحکام سازه ها و بنا های سست و نیمه کاره و تابلو های تبلیغاتی مطمئن شوند و مردم از حضور کنار درختان کهنسال خودداری کنند.

یزدی آژیراک با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران گاهی به صورت شدید، رعد و برق، در نقاط مستعد، بارش تگرگ به ویژه نیمه شمالی استان، گفت: از مردم عزیز می خواهیم پایان هفته از اتراق کنار رودخانه ها بپرهیزند و دامداران نیز از چرای دام در حاشیه رود ها و نواحی مرتفع خودداری کنند.

وی عنوان کرد: تاکید موکد مدیریت بحران همچنان لایروبی مسیل ها، دهانه پل ها، کانال ها و آب رو ها است و از همه اعضای ستاد مدیریت بحران می خواهیم در آماده باش کامل باشند.

هشدار مدیریت بحران به اهالی پایتخت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار مدیریت بحران به اهالی پایتخت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار مدیریت بحران به اهالی پایتخت"، کلیک کنید.